Η κοινωνία μας είναι κάτι που καταρρέει; Mήπως είμαστε εμείς που χρόνο με το χρόνο, με αυτά που κάνουμε προκαλούμε την κατάρρευσή της; Μη βιαστείτε να απαντήσετε ή να δείξετε πολιτικά πρόσωπα ή ευθύνες σε υπουργούς και μεγαλοβιομήχανους. Πρώτα πρέπει να εξετάσουμε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα. Αν μια κοινωνία βγάζει συνετούς ανθρώπους το πιθανότερο είναι να γίνονται και συνετές κινήσεις και στη διαχείρισή της.Αν πάλι βγάζει αστόχαστους, θα γίνεται το αντίθετο. Και αν βγάζει πονηρούς τη διαχείρισή της θα την αναλαμβάνουν πονηρά πρόσωπα.
Αλλά εφόσον όλα ξεκινάνε από την παιδεία, αυτό σημαίνει πως η παιδεία μας ήταν για χρόνια κακή και έβγαλε άτομα που δεν ήταν άξια. Όμως όποιος ξέρει πως η παιδεία της κοινωνίας του είναι κακή αλλά δεν φωνάζει, αυτός είναι περισσότερο κακός από αυτόν που κάνει κακό από ένα "εξουσιαστικό βάθρο".
Για παράδειγμα: Αν ένα παιδί είναι έξυπνο αλλά δεν μάθει γράμματα, δε φταίει το ίδιο αλλά ο δάσκαλος. Και από τη στιγμή που γονιός δεν ενδιαφέρεται για την παιδεία του τέκνου του(και ας ξέρει πόσο κακός είναι ο δάσκαλος)τότε είναι και ο ίδιος ο γονιός υπεύθυνος για την αμορφοσιά του παιδιού του, αφού δε πάει σε κάποιον διευθυντή να φωνάξει γι' αυτό.
΄Οταν η κοινωνία μας είχε κακή παιδεία για χρόνια και χρόνια και το μόνο που κάναμε ήταν να μουρμουρίζουμε μέσα από τα δόντια μας για το πόσο ελλειπής είναι αυτή η εκπαίδευση, ήταν αναμενόμενο να φτάσουμε να έχουμε πλέον ανθρώπους σε θέσεις - κλειδιά που έχουν τέτοιες συμπεριφορές.
Και μετά μας φταίνε οι Γερμανοί!!!
Λυπάμαι, αλλά το φταίξιμο ξεκίνησε από μας τους ίδιους και από την άσχημη παιδεία μας.
Ένα κράτος με ξύπνιους ανθρώπους δεν οδηγείται στην καταστροφή. Ένα κράτος όμως που το εκπαιδευτικό σύστημα νοσεί, ε ναι, θα καταστραφεί.
Γιατί όλα ξεκινάνε από την παιδεία.
Αλλά εφόσον όλα ξεκινάνε από την παιδεία, αυτό σημαίνει πως η παιδεία μας ήταν για χρόνια κακή και έβγαλε άτομα που δεν ήταν άξια. Όμως όποιος ξέρει πως η παιδεία της κοινωνίας του είναι κακή αλλά δεν φωνάζει, αυτός είναι περισσότερο κακός από αυτόν που κάνει κακό από ένα "εξουσιαστικό βάθρο".
Για παράδειγμα: Αν ένα παιδί είναι έξυπνο αλλά δεν μάθει γράμματα, δε φταίει το ίδιο αλλά ο δάσκαλος. Και από τη στιγμή που γονιός δεν ενδιαφέρεται για την παιδεία του τέκνου του(και ας ξέρει πόσο κακός είναι ο δάσκαλος)τότε είναι και ο ίδιος ο γονιός υπεύθυνος για την αμορφοσιά του παιδιού του, αφού δε πάει σε κάποιον διευθυντή να φωνάξει γι' αυτό.
΄Οταν η κοινωνία μας είχε κακή παιδεία για χρόνια και χρόνια και το μόνο που κάναμε ήταν να μουρμουρίζουμε μέσα από τα δόντια μας για το πόσο ελλειπής είναι αυτή η εκπαίδευση, ήταν αναμενόμενο να φτάσουμε να έχουμε πλέον ανθρώπους σε θέσεις - κλειδιά που έχουν τέτοιες συμπεριφορές.
Και μετά μας φταίνε οι Γερμανοί!!!
Λυπάμαι, αλλά το φταίξιμο ξεκίνησε από μας τους ίδιους και από την άσχημη παιδεία μας.
Ένα κράτος με ξύπνιους ανθρώπους δεν οδηγείται στην καταστροφή. Ένα κράτος όμως που το εκπαιδευτικό σύστημα νοσεί, ε ναι, θα καταστραφεί.
Γιατί όλα ξεκινάνε από την παιδεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου