Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ ΣΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

Συνηθίζουμε κάποιες εκφράσεις και τις λέμε με τη σιγουριά ότι είναι σωστές. Δείτε όμως πόσες είναι λάθος!

*«Ευχαριστούμε όλους όσοι μας συμπαραστάθηκαν» (και όχι: «όλους όσους…» διότι είναι υποκείμενο στο ρήμα που ακολουθεί, αλλά: «ευχαριστούμε όσους…» και «επικοινωνεί με όλους όσους εκτιμάει», επειδή εδώ το «όσους» είναι αντικείμενο του ρήματος).

*Αντίγραψε ό,τι βλέπεις (και όχι αντέγραψε ό,τι βλέπεις) γιατί είναι προστακτική σύνθετου ρήματος.

*π.μ. (=προ μεσημβρίας), μ.μ. (=μετά μεσημβρίαν και όχι μετά μεσημβρίας), π.Χ.(=προ Χριστού), μ.Χ. (=μετά Χριστόν και όχι μετά Χριστού).

*Περισσότεροι από έναν ή περισσότεροι του ενός (και όχι: περισσότεροι από ένας)

*Με πολλή αγάπη (όχι με πολύ αγάπη), πολλή δουλειά (όχι πολύ δουλειά) αλλά πολύς κόσμος, πολύ νερό, πολλοί άνθρωποι, πολλά πράγματα.

*Γίνονται όλοι δεκτοί ανεξαρτήτως ηλικίας (και όχι: ανεξαρτήτου ηλικίας).

gn
*Ενήργησα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου (και όχι: στα πλαίσια).

*πόσο πολλοί, τόσο πολλοί, πόσο πολλή (και όχι: πόσοι πολλοί, τόσοι πολλοί, τόση πολλή)

*κατ΄ αρχήν (=στα βασικά σημεία), Κατ΄ αρχάς (=αρχικά). Π.χ. «Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε κατ’ αρχήν», « Κατ’ αρχάς να διευκρινίσουμε…»

*Ο επικεφαλής, του επικεφαλής, τον επικεφαλής, οι επικεφαλής κλπ. (και όχι: τον επικεφαλή, του επικεφαλούς)

*Οι μέθοδοι / παράμετροι αυτές (και όχι: οι μέθοδοι / παράμετροι αυτοί). Οι παλαιές οδοί, οι κεντρικές είσοδοι, οι πολλές ψήφοι (και όχι: οι παλιοί οδοί, οι κεντρικοί είσοδοι, οι πολλοί ψήφοι)

*Η αναπληρώτρια διευθύντρια /υπουργός (και όχι: η αναπληρωτής διευθυντής/υπουργός)
  Κλητική: «κυρία Πρόεδρε» (και όχι: «κυρία Πρόεδρος)

*«15 Σεπτεμβρίου» ή «15 του Σεπτέμβρη» (και όχι: «15 Σεπτέμβρη»)

*Το ουσ. λάθος δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως επιθετικός προσδιορισμός: π.χ. «λανθασμένη έκφραση» (και όχι: «λάθος έκφραση»).

*«έχω απαυδήσει» (και όχι: «έχω απηυδήσει», αλλά: «είμαι απηυδισμένος»).

*«Γενετικό υλικό» και όχι γεννητικό. Αλλά «προγεννητικός έλεγχος» και όχι προγενετικός

*Εξοκέλλω και όχι εξοκείλλω. Αλλά εξόκειλα, θα εξοκείλω, έχω εξοκείλει.

*Αποτείνομαι, μέλλ. θα αποταθώ (και όχι: αποτανθώ).

*«Η λέξη αυτή απαντά συχνά στον Όμηρο» (και όχι: απαντάται).

*«Στο βιβλίο του πραγματεύεται το θέμα των κοινωνικών θεσμών» (και όχι: διαπραγματεύεται). Αλλά: «Ο Υπουργός Εξωτερικών διαπραγματεύεται τους όρους της ειρήνης».

*«Απολαύει της εμπιστοσύνης» (και όχι: απολαμβάνει).

*Το ρήμα προοιωνίζομαι δεν έχει ενεργητική φωνή. Π.χ. «Η τακτική αυτή προοιωνίζεται την ήττα» (και όχι «προοιωνίζει την ήττα»).

*Το «αυξάνω» χρησιμοποιείται πολύ συχνά λανθασμένα: « Τα τέλη κυκλοφορίας αυξάνονται» (και όχι:«τα τέλη κυκλοφορίας αυξάνουν», αλλά: «η κυβέρνηση αυξάνει τα τέλη κυκλοφορίας»). Ομοίως, «αυξάνονται οι συντάξεις» (και όχι: «αυξάνουν οι συντάξεις», αλλά «τα ταμεία αυξάνουν τις συντάξεις»).

*Τα ρήμα διαρρέω και λειτουργώ είναι αμετάβατα: «διέρρευσε από πολιτικούς κύκλους η πληροφορία ότι…» ή: «πολιτικοί κύκλοι φρόντισαν να διαρρεύσει η πληροφορία ότι…» (και όχι: «πολιτικοί κύκλοι διέρρευσαν την πληροφορία ότι…»). «Θα θέσω το μηχάνημα σε λειτουργία» (και όχι: «θα το λειτουργήσω»).

fgd
*Ασχολούμαστε, ασχολούμασταν (και όχι: ασχολιόμαστε κλπ. διότι το ρήμα είναι ασχολούμαι και όχι ασχολιέμαι).) Στον παρατατικό όμως, ασχολιόταν

*«Αυτός επανέλαβε (αόρ.) την προσπάθεια χτες» – «Εσύ επανάλαβε (προστκτ.) την προσπάθεια αύριο». Οι προστακτικές δεν παίρνουν χρονική αύξηση. Ομοίως, «παρήγγειλα ένα ποτό» – «παράγγειλέ μου ένα ποτό» (ποτέ στην προστακτική:παρήγγειλε ένα ποτό), «αυτός αντέγραψε τις σημειώσεις» – «αντίγραψέ μου τις σημειώσεις», «αυτός απέρριψε την πρότασή του» – «εσύ απόρριψε την πρότασή του»

*Επαναλαμβάνω (και όχι: ξαναεπαναλαμβάνω).

*Πριν από την έναρξη (και όχι: πριν την έναρξη).

*Οποιοσδήποτε, οτιδήποτε (και όχι: ο οποιοσδήποτε, το οτιδήποτε).

*Τέως πρόεδρος: ο μέχρι πρo τινος πρόεδρος, ο προηγούμενος (από το σημερινό) πρόεδρο. Πρώην πρόεδρος: ο πριν από πολύ καιρό πρόεδρος.

*Το άρα δεν είναι σωστό να συνοδεύεται από το λοιπόν(όχι: «άρα λοιπόν») ούτε υποκαθίσταται από το άραγε(!)

*Δεν χρησιμοποιείται το «κύριος» ή το «κυρία» για πρόσωπα που έχουν πεθάνει (παρατίθεται απλώς το όνομα ή προηγείται το «αείμνηστος» ή «μακαρίτης», αν χρειάζεται)

*Δεν χρησιμοποιούμε το «κύριος» ή το «κυρία» όταν παρουσιάζουμε τον εαυτό μας (και όχι: «γεια σας, είμαι ο κύριος Βάγγος»). Η μόνη εξαίρεση του κανόνα που είναι ανεκτή είναι όταν μιλάμε σε μικρά παιδιά

*Το «κ.κ.» χρησιμοποιείται μόνο στο γραπτό λόγο . Γράφουμε «οι κ.κ. ομιλητές» αλλά εκφωνούμε «οι κύριοι ομιλητές» (και όχι: «οι κύριοι κύριοι ομιλητές»)

*Το «μέσα» μπροστά από «σ» γίνεται «μες» (αλλά όχι απαραίτητα, μπορεί να μείνει «μέσα»), ποτέ όμως «μεσ’». Π.χ. «Μεσ’ από το δάσος», αλλά «μες στο δάσος» ή «μέσα στο δάσος».

*Ψιλή κυριότητα (νομικός όρος) και όχι υψηλή κυριότητα

*Της προσεχούς προβολής (όχι της προσεχής προβολής) γιατί τα δικατάληκτα επίθετα σε -ης/ -ης/ -ες, σχηματίζουν τη γενική ενικού του θηλυκού σε -ους

*Αντεπέξερχομαι στις δυσκολίες (και όχι ανταπεξέρχομαι) καθώς το ρήμα είναι σύνθετο από τα αντί+επί+εκ+έρχομαι.

* Ο ενδιαφέρων άνθρωπος (όχι ο ενδιαφέρον) και τον ενδιαφέροντα άνθρωπο (όχι τον ενδιαφέρον)

Προσοχή στη διάκριση «σαν» και «ως»: το «σαν» χρησιμοποιείται για παρομοιώσεις , ενώ το «ως» χρησιμοποιείται για πραγματικές ιδιότητες.
Έτσι για παράδειγμα όταν αναφερόμαστε σε ενέργειες δικηγόρων, γιατρών κλπ που έχουν σχέση με την άσκηση του επαγγέλματός τους, τότε λέμε «ενήργησε ως δικηγόρος», «θεωρεί, ως γιατρός». Για ανάλογες ενέργειες ατόμου που δεν ασκεί το επάγγελμα χρησιμοποιούμε το «σαν» : «μίλησε σαν δικηγόρος» (χωρίς να είναι), «τον φρόντισε σαν γιατρός».
Σημειωτέον ότι το «ως» ακολουθείται από κατηγορούμενο που πρέπει να μπει στην κατάλληλη πτώση, π.χ. «η εκλογή του ως καθηγητή» (και όχι: «ως καθηγητής»), «οι ενέργειές του ως δικηγόρου», «η γνωμάτευσή του ως ιατρού».

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΕΝΟΣ ΒΑΜΠΙΡ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ;;;



Ένας δεύτερος σκελετός ενός μεσαιωνικού «βαμπίρ» ανακαλύφθηκε στις ακτές της 
Μαύρης Θάλασσας στη Βουλγαρία.
Οι αρχαιολόγοι έχουν βρει το σκελετό ενός ηλικιωμένου άνδρα με ένα μαχαίρι στην καρδιά του 
σε ανασκαφή στα ερείπια εκκλησίας στην ιστορική παραθαλάσσια πόλη Νέσεμπαρ.
Ειδικοί λένε ότι το μαχαίρωμα θα μπορούσε να υποδεικνύει εγκληματική ενέργεια, 
αλλά ο αρχαιολόγος Τόντορ Μαρβάκοφ υποστηρίζει ότι το μαχαίρι αποτελεί βάσιμο αποδεικτικό 
στοιχείο ότι ο άνθρωπος πιστεύεται ότι ήταν βρυκόλακας. Ο σκελετός χρονολογείται από 
τον 17ο αιώνα.

Συνολικά 28 τάφοι έχουν βρεθεί σε ένα χώρο 40 τετραγωνικών μέτρων στο εσωτερικό του ναού, 
που χρονολογείται από τον 13ο-14ο και από τον 16ο και 17ο αιώνα. 
Ένας από αυτούς ανήκε σε παιδί, θαμμένο σε λευκό φέρετρο. Ο Μαρβάκοφ λέει ότι οι ομαδικές 
ταφές γίνονταν την εποχή της πανούκλας.
Ο πρώτος σκελετός “βαμπίρ” βρέθηκε στη Βουλγαρία το 2012 στην ιστορική 
παραθαλάσσια πόλη Σωζόπολη. Οι αρχαιολόγοι ξέθαψαν ένα σκελετό από τον μεσαίωνα που 
ήταν τρυπημένος στο στέρνο από σιδερένιες ράβδους - μια πρακτική που χρησιμοποιούνταν 
για να μην γίνουν οι νεκροί βρικόλακες. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ:
Kάτα καιρούς ακούγονται πολλά για βαμπίρ τόσο στη Βουλγαρία όσο και στη Ρουμανία.
Ο πληθυσμός, (ειδικά ο αγροτικός)ζει ακόμη με ήθη και έθιμα του παρελθόντος και ίσως
ολ' αυτά να μην είναι απολύτως τίποτα.Βέβαια πρέπει να εχουμε ανοιχτο μυαλό και να μην
αποκλείουμε καμία πιθανότητα, αλλά προσωπικά δε νομίζω πως πρόκείται για αληθινά
βαμπίρ.Ίσως είναι μόνο ένας φόβος των ντόπιων που εξήγησαν έτσι το
παραπάνω εύρημα.





ΠΗΓΗ; http://diadrastiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_3953.html

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ

Σημείωση: Η ανάρτηση αυτή δεν συμφωνεί απόλυτα με την γνώμη του Μάριου του Εσωτεριστή αφού αυτή(η ανάρτηση)έχει στοιχεία "παλιομοδίτικές τακτικές" που σε κάποιο βαθμό έχουν ξεπεραστεί.Ο κάθε γονιός βέβαια μπορεί να δράσει για τα παιδιά του όπως θέλει. 


Tι να κάνετε όταν το παιδί βαριέται να διαβάσει


Τα παιδιά είναι σαν τους μεγάλους-μετά τη δουλειά θέλουν να γυρίσουν στο σπίτι και να χαλαρώσουν. Σηκώνουν όμως το βάρος αυτού που λέμε «μελέτη», κάτι που κανένα παιδί δεν κατάλαβε ποτέ γιατί πρέπει να γίνεται. Για να την αποφύγουν, τα παιδιά καταφεύγουν σε κάθε λογής δικαιολογίες που σκαρφίζεται το κεφαλάκι τους. «Κουράστηκα». «Δεν μπορώ». «Πονάει η κοιλιά μου».  Ή το γλαφυρό : “To ξέχασα».
Aπόσπασμα απο το βιβλίο του Στάνλεϊ Σαπίρο-Κάρεν Σκινουλις "Απαντήσεις σε ερωτήσεις γονέων"
Η αιτία της
Απλώς, τα παιδιά είναι άνθρωποι. Και οι άνθρωποι είναι από τη φύση τους πλάσματα αναβλητικά, που προτιμούν τη διασκέδαση από τη δουλειά. Συχνά, τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν γιατί η μελέτη είναι σημαντική, ούτε πως η μάθηση μπορεί να πάρει τη μορφή της διασκέδασης. Αφού έχουν εγκλωβιστεί όλη μέρα στους τέσσερις τοίχους της τάξης, το τελευταίο που θέλουν είναι να ξαναπιάσουν βιβλίο στα χέρια τους. Οι προθέσεις τους είναι καλές, κάθε απόγευμα όμως παρασύρονται ή από την τηλεόραση, ή το ένα από το άλλο.
Η δική σας αντίδραση
Μετά από μια δική σας κουραστική μέρα, πρέπει να παραστήσετε τον χωροφύλακα για να μελετήσουν τα παιδιά. Πρέπει, επίσης ν΄αναλάβετε και ρόλο δασκάλου, να εξαντληθείτε ώσπου να καταλάβει το παιδί την αριθμητική-χοντρό ζόρι ακόμακαι για εσάς. Η μελέτη  είναι  υπόθεση των παιδιών, γιατί λοιπόν νιώθετε απογοήτευση όταν δεν μελετούν;
Η δική σας στρατηγική
Η καθημερινή ρουτίνα πρέπει να έχει πρώτα δουλειά και μετά παιχνίδι. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, αναθέστε στο παιδί την ευθύνη να μελετήσει τα μαθήματά του.
Πρώτη σας κίνηση
Το μυστικό, για να γίνεται κάτι σε καθημερινή βάση, είναι ν’αποτελέσει μέρος της ρουτίνας. Το παιδί δεν πρέπει να προβληματιστεί για το πότε θα μελετήσει τα μαθήματά του. Συζητήστε μαζί του εναλλακτικές λύσεις: αμέσως μετά το σχολείο, για να φύγει από τη μέση ο «μπελάς». Μετά το φαγητό, πριν ή μετά το αγαπημένο του τηλεοπτικό πρόγραμμα.  Μην αποδυθείτε σε αντιπαράθεση δυνάμεων. Αν το παιδί εξακολουθεί ν’αποφεύγει τη μελέτη, συζητήστε με το δάσκαλο πιθανές λύσεις που θα περιλαμβάνουν από την τιμωρία να κάνει τη μελέτη του στο σχολείο, μέχρι τη οργή του δασκάλου και την επίπληξη.
Σημείωση :  Eίναι σημαντικό οι συνέπειες να συμβαίνουν στο σχολείο-όπου έχει ανατεθεί η εργασία-και όχι στο σπίτι.
Πρακτικές συμβουλές
Περικόψτε την τηλεόραση, τον μεγάλο παιδικό «λαοπλάνο». Κάνετε ένα πρόγραμμα για την τηλεόραση, για παράδειγμα, βλέπουμε μόνο μια ώρα την ημέρα και ποτέ μετά τις επτά. Έτσι, το παιδί θα ξέρει ότι έχει ένα πρόγραμμα να τηρήσει και θα είναι πιο εύκολο να του επιβληθείτε.
Διδάξτε στα παιδιά τον σκοπό της μελέτης, που είναι να εμπεδώνουμε ο,τι μάθαμε στο σχολείο. Τουλάχιστον θα καταλάβουν ότι δεν είναι κάτι που «μαγείρεψαν» οι μεγάλοι για να τους καταστρέφουν τα βράδια τους.
Μάθετέ τους, επίσης, την «πικρή» αλήθεια για κάθε δουλειά: αν δεν την κάνουμε σήμερα, θα την κάνουμε οπωσδήποτε αύριο, ίσως και διπλή. Κανένας ενήλικας δεν θα διανοήθηκε ποτέ να πει στον προιστάμενο του ότι δεν έκανε τη δουλειά του, γιατί έβλεπε κινούμενα σχέδια  στη τηλεόραση.
Αν τα παιδιά δυσκολεύονται με τη μελέτη, να τα ενθαρρύνετε. «Δύσκολο φαίνεται. Για να το δούμε μαζί». Ή, «έχεις βελτιωθεί πάρα πολύ. Κοίτα μέχρι που έφτασες»

ΠΗΓΗ: http://grizosgatos.blogspot.gr/2013/09/t.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/oCRMd+(%CE%93%CE%BA%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%82+%CE%B3%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82)

ΜΕΛΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ

28 παιδιά από την θρησκευτική κοινότητα, «Δώδεκα Φυλές» (Twelve tribes), απομάκρυνε η γερμανική αστυνομία καθώς έγιναν καταγγελίες ότι κακοποιούνταν από τους γονείς τους.

Σύμφωνα με το mothersblog.gr, το γερμανικό παρακλάδι της αίρεσης βρίσκεται συχνά σε αντιπαράθεση με τις Αρχές, καθώς αρνείται να εγγράψει τα παιδιά των μελών της στο δημόσιο σχολείο με τη δικαιολογία ότι η διδασκαλία της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι αντιχριστιανική.

Το δικαστήριο διέταξε να απομακρυνθούν τα παιδιά από τους γονείς τους για όσο διάστημα ερευνώνται οι καταγγελίες για κακομεταχείριση. Οπως αναφέρει το ΑΠΕ, οι γερμανικές Αρχές το 2004 είχαν συλλάβει τους πατέρες των παιδιών που ανήκουν στην αίρεση επειδή αρνούνταν να τα εγγράψουν στο δημόσιο σχολείο.

Η ομάδα στη συνέχεια δημιούργησε το δικό της σχολείο, το οποίο όμως φέτος στις 31 Ιουλίου 2013 έχασε την άδεια λειτουργίας του , γεγονός που σημαίνει ότι τα παιδιά πρέπει τώρα να φοιτήσουν στο δημόσιο σχολείο.

Σχόλιο δικό μου: 
Δεν ξέρω τι να πω βασικά.Δεν ξέρω τι πρεσβεύουν.Δεν βρήκα ούτε μια πληροφορία για τα πιστεύω τους. Αλλά ένα ξέρω: Άνθρωπος που βλάπτει παιδιά δεν έχει μέσα του ανθρωπιά.
Δεν ξέρω κατά πόσο συμφωνείτε όμως έγω νιώθω πόνο.
Πως μπορεί να διορθώσει κανείς την καταστροφή που έκαναν σ' αυτά τα παιδιά, που τα πλήγωσαν;Πως;Aλήθεια δε ξέρω την απάντηση και μακάρι να την ήξερα, μα παντογνώστης δεν είμαι.  


ΠΗΓΗ: http://periergaa.blogspot.com/2013/09/blog-post_131.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FwCZS+%28%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%29

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ(ΈΝΑ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ)

Ένα αφρικανικό παραμύθι λέει ότι...
στη διάρκεια μιας πυρκαγιάς στο δάσος, όλα τα ζώα τρέχουν για να σωθούν, εκτός από ένα κολιμπρί (Το κολιμπρί είναι το μικρότερο πουλί στον κόσμο. Το μήκος του σώματός του φτάνει μόλις τα 2,5 εκατοστά), το οποίο παίρνει μια στάλα νερό στο ράμφος του και πετάει προς τη φωτιά…
- “Τι νομίζεις ότι κάνεις; Είσαι τρελό; Δεν θα σταματήσεις την φωτιά!”, του φωνάζει ένας ελέφαντας.
- “Το ξέρω”, απαντά το κολιμπρί, “κάνω όμως αυτό που μου αναλογεί”.
Μπορεί να νομίζεις ότι εσύ δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα για να αλλάξει αυτός ο κόσμος. Κάνεις όμως μεγάλο λάθος. Εσύ μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο αλλάζοντας απλά τον εαυτό σου. Κάνε εσύ αυτό που σου αναλογεί και μην έχεις καμία προσδοκία να κάνουν και οι άλλοι το ίδιο. Δεν χρειάζεται να κηρύττεις τίποτα. Απλά γίνε ένα παράδειγμα και ο κόσμος θα ακολουθήσει. Τόσο μεγάλη είναι η δύναμή σου!

ΠΟΣΕΣ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΑΝ;;;

Όταν συνειδητοποιήσουμε πόσες καραμέλες μας έμειναν...

«Μέτρησα τα χρόνια μου και συνειδητοποίησα, ότι μου υπολείπεται λιγότερος χρόνος ζωής απ' ότι έχω ζήσει έως τώρα.

Αισθάνομαι όπως αυτό το παιδάκι που κέρδισε μια σακούλα καραμέλες: τις πρώτες τις καταβρόχθισε με λαιμαργία αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμεναν λίγες, άρχισε να τις γεύεται με βαθιά απόλαυση.

Δεν έχω πια χρόνο για ατέρμονες συγκεντρώσεις όπου συζητούνται, καταστατικά, νόρμες, διαδικασίες και εσωτερικοί κανονισμοί, γνωρίζοντας ότι δε θα καταλήξει κανείς πουθενά.




Δεν έχω πια χρόνο για να ανέχομαι παράλογους ανθρώπους που παρά τη χρονολογική τους ηλικία, δεν έχουν μεγαλώσει.

Δεν έχω πια χρόνο για να λογομαχώ με μετριότητες.

Δε θέλω να βρίσκομαι σε συγκεντρώσεις όπου παρελαύνουν παραφουσκωμένοι εγωισμοί. Δεν ανέχομαι τους χειριστικούς και τους καιροσκόπους.

Με ενοχλεί η ζήλια και όσοι προσπαθούν να υποτιμήσουν τους ικανότερους για να οικειοποιηθούν τη θέση τους, το ταλέντο τους και τα επιτεύγματα τους.

Μισώ, να είμαι μάρτυρας των ελαττωμάτων που γεννά η μάχη για ένα μεγαλοπρεπές αξίωμα. Οι άνθρωποι δεν συζητούν πια για το περιεχόμενο. μετά βίας για την επικεφαλίδα.


Ο χρόνος μου είναι λίγος για να συζητώ για τους τίτλους, τις επικεφαλίδες. Θέλω την ουσία, η ψυχή μου βιάζεται.

Μου μένουν λίγες καραμέλες στη σακούλα.

Θέλω να ζήσω δίπλα σε πρόσωπα με ανθρώπινη υπόσταση. Που μπορούν να γελούν με τα λάθη τους. Που δεν επαίρονται για το θρίαμβό τους. Που δε θεωρούν τον εαυτό τους εκλεκτό, πριν από την ώρα τους. Που δεν αποφεύγουν τις ευθύνες τους. Που υπερασπίζονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Και που το μόνο που επιθυμούν είναι να βαδίζουν μαζί με την αλήθεια και την ειλικρίνεια.

Το ουσιώδες είναι αυτό που αξίζει τον κόπο στη ζωή
.

Θέλω να περιτριγυρίζομαι από πρόσωπα που ξέρουν να αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων. Άνθρωποι τους οποίους τα σκληρά χτυπήματα της ζωής τους δίδαξαν πως μεγαλώνει κανείς με απαλά αγγίγματα στην ψυχή.


Ναι, βιάζομαι, αλλά μόνο για να ζήσω με την ένταση που μόνο η ωριμότητα μπορεί να σου χαρίσει.

Σκοπεύω να μην πάει χαμένη καμιά από τις καραμέλες που μου απομένουν.

Είμαι σίγουρος ότι ορισμένες θα είναι πιο νόστιμες απ' όσες έχω ήδη φάει.

Σκοπός μου είναι να φτάσω ως το τέλος ικανοποιημένος και σε ειρήνη με τη συνείδησή μου και τους αγαπημένους μου.

Εύχομαι και ο δικός σου να είναι ο ίδιος γιατί με κάποιον τρόπο θα φτάσεις κι εσύ».

πηγή: http://mythagogia.blogspot.gr/


ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ....ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ!!!

Οι ‘Turritopsis nutricula’ μπορεί να είναι τα μόνα ‘αθάνατα’ πλάσματα του κόσμου
Οι μέδουσες συνήθως πεθαίνουν μετά την αναπαραγωγή τους, αλλά η Turritopsis μπορεί να κάνει κάτι μοναδικό. Μετά την ενηλικίωση της και την σεξουαλική αναπαραγωγή, μπορεί να επαναφέρει τον οργανισμό της στην εφηβική κατάσταση και να ξαναπεράσει το στάδιο της ενηλικίωσης και αναπαραγωγής.


Η 4-5 χιλιοστών μέδουσα, τεχνικά γνωστή ως hydrozoan, είναι ο μόνος γνωστός οργανισμός στην γη που είναι σε θέση να επανέλθει στην εφηβική του κατάσταση.


Θεωρητικά πάντα, ο κύκλος αυτός μπορεί να επαναληφθεί επ’ αόριστον, καθιστώντας την δυνητικά αθάνατη.


Την συναντάμε στα ζεστά τροπικά νερά και χάρις την ικανότητα τους, της αναστροφής της διαδικασίας γήρανσης, είναι πλέον στο επίκεντρο της έρευνας από θαλάσσιους βιολόγους και γενετιστές.