Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΖΕΥΣ, Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΝ

Ο ΖΕΥΣ, Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΝ
(ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ)
Ας ξεκινήσουμε με ένα αποσυμβολισμό του Ζηνός(ναι, η γενική του «Ζευς» είναι «Ζηνός» και όχι Διός- και ναι, σίγουρα θα σκεφτήκατε την Ζήνα από την τηλεοπτική σειρά).
Τι σημαίνει λοιπόν το λήμμα ΖΕΥΣ αν το αποσυμβολίσουμε;;;;
Το ΖΕΥΣ , κατά μια ερμηνεία είναι από το ΖΩ +ΕΥ, και άρα είναι ο Θεός που ζει, βιώνει το ΕΥ, το ΑΓΑΘΟ.
Και το βιώνει γιατί ο ίδιος είναι το ΑΓΑΘΟ
«Τότε γιατί ενώνεται με πολλές γυναίκες. Είναι αυτό αγαθό;;;;» θα ρωτήσει κανείς.
Η ένωση με πολλές γυναίκες είναι συμβολική.Είναι για να δείξει στις τότε συνειδήσεις των αρχαίων μια κάποια δημιουργία ή ιδιότητά του ή ικανότητά του ή κάτι άλλο επίσης συμβολικό που έπρεπε να παρπουσιαστεί από το τότε Ιερατείο και ήθελε να το δώσει στους πολλούς με κατανοητή μορφή.
Και η πιο κατανοητές μορφές(ακόμα και στον αδαή)είναι η γέννηση και το σεξ, γιατί αυτές είναι που καταλαβαίνε πρώτες.
Το αν θα τις εννοήσει ουσιαστικά κάποιος σημαίνει πως έχει πάει πέρα από το επίπεδο του αδαή.
Ο ΖΕΥΣ είναι λοιπόν ο Θεός που ΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΥ, και έτσι ο ΖΕΥΣ ταυτίζεται και με τον πρώτο ΑΙΘΕΡΑ.
Για να ΒΙΩΝΕΙ κάποιος το ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΥ
Τί είναι αυτό το ΕΥ;;;;;
Είναι η ΕΥ ΤΥΧΗ, η ευτυχία.
Είναι η ΕΥ ΖΩΗ, η ευζωΐα.
Είναι το ΕΥ ΑΡΕΣΤΟ, το ευάρεστον.
Είναι το ΕΥ ΟΜΟΡΦΟ, το εύμορφο.
Είναι το ΕΥ ΚΑΙΡΙΟ, η ευκαιρία
Το ίδιο το ΕΥ, το ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΥ, είναι ΑΡΡΗΤΟ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ και τα παραπάνω είναι μόνο ρηχές εντυπώσεις που έχουμε γι' αυτό.
Δε θα μπορούσε άλλωστε κανείς να ξέρει το πραγματικό ΕΥ αν είναι κάτι που το βιώνει ΜΟΝΟΣ Ο ΖΕΥΣ.
Αν μπορούσαμε να φτάσουμε τον ΖΕΥ σε κάτι τέτοιο θα γινόμασταν και μεις σαν αυτόν. Αλλά γι’ χρειάζονται πρώτα τα «μυστήρια» που εξαγνίζουν το χαρακτήρα του ανθρώπου. Δε γίνεται ο αγενής να προσπαθεί να γίνει.....ΘΕΟΣ!!!!!!
Γι’ αυτό και τα μυστήρια φέρνουν πάλι τον άνθρωπο στην ΠΑΡΘΕΝΑ ΑΓΝΗ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΦΥΣΗ: ΣΤΗΝ ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΑΡΕΤΗ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΟΠΩΣ ΖΟΥΣΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΓΕΝΟΣ.
Έτσι τα μύστηρια ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΓΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΥΗΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ.
Αλλά ας κάνουμε και άλλη μια ερμηνεία(ή ΕΡΜΗ ΜΝΕΙΑ)σχετικά με το ΖΕΥΣ.
Αν απομονώσουμε το Ζ έχουμε ΖΗΤΑ ΕΥ.
Η απομόνωση ενός γράμματος αλλαζει όλη την έννοια.
Εδώ έχουμε τον άνθρωπο που αποζητά ή ζητάει το ΕΥ
Σε μια άλλη πάλι ερμηνειά αυτό γίνεται ΖΗ (ΕΝ) ΤΑ ΕΥ
Εδώ πάλι αλλάζει η έννοια.
Εδώ σημαίνει πως ο Θεός ζει και βιωνει τα ΠΟΛΛΑ ΕΥ, αυτά που είπαμε παραπάνω.
Όμως ο Απόλλων είναι ο Θεός του ΩΡΑΙΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟΥ.Εσωτερικά, αυτή η τριάδα ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥ.
Αρα, εσωτερικά πάντα, είναι και ο Απόλλων ο Θεός του ΕΥ.
Αυτό φαίνεται και από τη λύρα του.
Η μουσική είναι αρμονία και εσωτερικά ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥ είναι ΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ.
Το όνομα ΑΠΟΛΛΩΝ είναι εκ του ΑΠΟΛΛΥΩ(καταστρέφω).
Ο ΑΠΟΛΛΩΝ(δηλ. Ο «Καταστροφέας») ΑΠΟΛΛΥΕΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΛΑΝΗ, ΣΚΙΑ, ΚΑΚΟ, ΜΙΑΡΟΤΗΤΑ, ΔΟΛΟ.
Είναι ο Κύριος του Θανάτου ώστε να καταστρέφονται οι μορφές προκειμένου να αποκαλύπτεται η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΜΟΡΦΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.
Γι’ αυτό είναι και γιατρός, γιατί θεραπεύει τις συνειδήσεις.
Το χέρι του δε προκαλεί θάνατο για να προκαλέσει βλάβη αλλά για να δώσει μύηση ή επίγνωση του πραγματικού.
Και φυσικά, το «πραγματικό» όπως το νομίζουμε ή το σκεφτόμαστε, δεν έχει καμία σχέση με το ουσιώδες εσώτερο πραγματικό.
Αλλά μήπως ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ;;;;;
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝ
Οι Ορφικοί ΤΑΥΤΙΖΑΝ τον ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑ
Εδώ πρέπει να πούμε ότι ο ΠΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ, Η ΑΡΤΕΜΙΣ.
Αυτό είναι πολύ βασικό σημείο.
Αν ο Απόλλων είναι ίδιος με τον ΠΑΝΑ τότε βλέπουμε πως το ΠΑΝ(δηλ κάθε τι)είναι στη ΘΕΙΑ ΤΟΥ ΟΨΗ ΩΡΑΙΟ-ΑΛΗΘΕΣ-ΑΓΑΘΟ.
Ο ΠΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΠΙΣΗΣ έχουν κοινό σημείο ότι παίζουν μουσική.
Ο ένας λύρα, ο άλλος αυλό.
Αυτή η διαφορα είναι βασική.
Η λύρα υποννοεί με τις χορδές ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΝ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ
ενώ στο Πάνα, ο πνευστός αυλός δείχνει την ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΠΝΟΗΣ, ΤΟΥ ΠΡΑΝΑ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΦΥΣΗ, ΑΡΜΟΝΙΚΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ.
Όταν ο ΠΑΝ ΑΠΟΛΛΥΕΙ, η φύση παύει να είναι γόνιμη.Σταδιακα επιστρέφει στα χέρια του Πανός και αποροφάται σ' αυτόν μιας και όλα κάνουν κύκλους.
Ο Παν εμπεριέχει το Παν αλλά το παν(το κάθε τι) δεν εμπεριέχει τον ίδιο τον Πάνα.
Ο ΠΑΝ είναι όμως άσχημος και ο Απόλλων όμορφος.
Αυτό είναι καθαρά ένα σύμβολο.
Στην ουσία και οι δυο τους είναι ένα.
Η ΑΡΚΑΔΙΑ(η ΚΑΡΑ ΔΙΑ, η κεφαλή του Διός) είναι το αγαπημένο σημείο όπου διαμένει ο ΠΑΝ.
Γιατί;;;;;Γιατί το ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΟΡΦΗ ΕΝΟΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΙΤΕ ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΒΡΑΧΜΑΝ, ΑΤΜΑΝ ΕΙΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΖΕΥ.
Η Αληθινή Αρκαδία δεν είναι τόπος στην Ελλάδα αλλά μέλος του ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΣΚΕΠΤΟΜΟΡΦΕΣ, ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου