Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ!!!!Βρέθηκε κτίσμα παλιότερο από τις Πυραμίδες!!!

Ένα μεγάλο προϊστορικό κτίσμα, παλαιότερο από τις πυραμίδες της Αιγύπτου, ανακαλύφθηκε στην περιοχή Monmouth της Ουαλίας, στη Βρετανία. Η ανακάλυψη έγινε ενώ γίνονται εργασίες για την ανέγερση κτηριακού συγκροτήματος στο σημείο αυτό. 

Το κτήριο που βρέθηκε έχει μήκος τουλάχιστον 15 μέτρα και οι αρχαιολόγοι το χαρακτηρίζουν «μοναδικό» καθώς, όπως λένε, τίποτα παρόμοιο δεν έχει ποτέ βρεθεί στη Βρετανία. 

Αφού μελέτησαν τα θεμέλια, φτιαγμένα από κορμούς δέντρων με πλάτος κάτι λιγότερο από ένα μέτρο, οι ειδικοί πιστεύουν πως το κτήριο ήταν ένα μεγάλο σπίτι που είχε φτιαχτεί στην άκρη μιας λίμνης που με τα χρόνια χάθηκε. 
Το εύρημα τοποθετείται χρονικά περίπου στην εποχή του Χαλκού και θα μπορούσε να είναι της πρώιμης Νεολιθικής εποχής, δηλαδή 6.500 ετών. 

Η ηλικία των πυραμίδων προσδιορίζεται στα 4.500 χρόνια. 

«Δεν είμαστε σίγουροι περί τίνος πρόκειται. Αποτελεί μυστήριο, δεν έχουμε ξαναδεί τίποτα παρόμοιο», είπε ο αρχαιολόγος Steve Clarke. «Πιστεύουμε πως είναι ένα μακρύ σπίτι που ενδεχομένως έμενε μία οικογένεια και χρησιμοποιείτο για συγκεντρώσεις των μελών της».
πηγή 
www.anexigita.com

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!Η ανάγνωση των βιβλίων προκαλεί εκρήξεις στον εκγέφαλο!!!


    Η ανάγνωση ενός βιβλίου προκαλεί έκρηξη στο ανθρώπινο μυαλό
    Δεν το λέει ένας μανιώδης βιβλιοφάγος, έτσι και αλλιώς η μαρτυρία του δεν θα ήταν αντικειμενική, αλλά επιστήμονες που οδηγήθηκαν σε αυτό το συμπέρασμα έπειτα από ενδελεχή έρευνα: για πέντε ημέρες από τη στιγμή που ολοκληρώνει κάποιος ένα μυθιστόρημα, στο μυαλό του γίνεται μια έκρηξη.
    Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο αμερικανικό πανεπιστήμιο της Εμορί και το συμπέρασμά της είναι ότι διαβάζοντας ένα βιβλίο προκαλείται αυξημένη συνδεσιμότητα στον εγκέφαλο και νευρολογικές αλλαγές που επιτείνουν τη δύναμη της μνήμης.
    Οι αλλαγές αυτές καταγράφηκαν στο αριστερό κροταφικό φλοιό, στην περιοχή του εγκεφάλου που σχετίζεται με τη δεκτικότητα για τη γλώσσα, καθώς και την αισθητηριακή περιοχή του εγκεφάλου .
    Οι νευρώνες της περιοχής αυτής έχουν συσχετιστεί με την εξαπάτηση του νου να νομίζει ότι κάνει κάτι που δεν είναι. Για παράδειγμα, σκέφτεται ότι τρέχει (χωρίς στην πραγματικότητα να το κάνει) και έτσι μπορεί να ενεργοποιήσει τους νευρώνες που σχετίζονται με τη φυσική πράξη της λειτουργίας.
    «Οι νευρωνικές αλλαγές που βρήκαμε συνδέονται με μια φυσική αίσθηση και το σύστημα κίνησης. Εδειξαν πως με την ανάγνωση ενός μυθιστορήματος, ο αναγνώστης μεταφέρεται στο σώμα του πρωταγωνιστή» σημειώνει ο νευροεπιστήμονας καθηγητής Gregory Berns , επικεφαλής της μελέτης.
    Για τις ανάγκες της μελέτης, 21μαθητές κλήθηκαν να διαβάσουν το ίδιο βιβλίο (το θρίλερ «Πομπηία» του Ρόμπερτ Χάρις) και αφού το ολοκλήρωσαν, οι επιστήμονες σάρωσαν τους εγκεφάλους τους. Τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από ενδεικτικά: όντως εκείνες τις πέντε ημέρες μετά την ανάγνωση του βιβλίου, στους εγκεφάλους των μαθητών προκλήθηκε μια μικρή έκρηξη που όμως συν τω χρόνω αποδείχθηκε πως δεν ήταν χρονικά περιορισμένη (εντός των πενθημέρου), αλλά κρατούσε πολύ περισσότερο.

    Πηγή: glikiazoi.gr

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!Αναλήφθηκε πως εγκέφαλος των καλλιτεχνών είναι διαφορετικός.

     

      Ο εγκέφαλος των καλλιτεχνών είναι διαφορετικός
      Ο εγκέφαλος των καλλιτεχνών εμφανίζει δομικές διαφορές σε σύγκριση με εκείνον των… μη καλλιτεχνικών φύσεων, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο «NeuroImage». Απεικονίσεις του εγκεφάλου αποκάλυψαν ότι οι καλλιτέχνες εμφανίζουν περισσότερη φαιά ουσία σε περιοχές που σχετίζονται με τη λεπτή κινητικότητα και την οπτική φαντασία.
      Το έμφυτο ταλέντο και ο ρόλος του περιβάλλοντος
      Τα νέα ευρήματα μαρτυρούν ότι το καλλιτεχνικό ταλέντο είναι έμφυτο. Ωστόσο οι συγγραφείς της μελέτης από το Πανεπιστήμιο KU Leuven στο Βέλγιο σημειώνουν ότι η σκληρή δουλειά παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην απόδοση ενός καλλιτέχνη. Και βέβαια όπως συμβαίνει σε πολλά πεδία της επιστήμης, η ακριβής αλληλεπίδραση φύσης και ανατροφής παραμένει ασαφής.
      Όπως ανέφερε η επικεφαλής των ερευνητών Ρεμπέκα Τσάμπερλεν, η ομάδα της θέλησε να ανακαλύψει αν οι καλλιτέχνες βλέπουν τον κόσμο… διαφορετικά. «Οι άνθρωποι που είναι καλύτεροι στη ζωγραφική φαίνεται να έχουν πιο ανεπτυγμένες περιοχές του εγκεφάλου οι οποίες ελέγχουν τη λεπτή κινητικότητα ενώ έχουν και πιο ανεπτυγμένη την αποκαλούμενη διαδικαστική μνήμη η οποία είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση και ανάκληση αυτοματοποιημένων διεργασιών» εξήγησε η ειδικός.
      Στο πλαίσιο της μικρού εύρους μελέτης τους οι ειδικοί «βούτηξαν» στον εγκέφαλο 21 φοιτητών της Σχολής Καλών Τεχνών και τον συνέκριναν με εκείνον 23 ατόμων που δεν ήταν καλλιτέχνες με χρήση μιας μεθόδου σάρωσης που ονομάζεται μορφομετρία βασισμένη σε ογκοστοιχείο (voxel-based morphometry).
      Περισσότερη φαιά ουσία
      Οι λεπτομερείς απεικονίσεις του εγκεφάλου αποκάλυψαν ότι η ομάδα των καλλιτεχνών είχε σημαντικά περισσότερη φαιά ουσία σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται προσφηνοειδές λοβίο και βρίσκεται στον βρεγματικό λοβό. «Η περιοχή αυτή εμπλέκεται σε διάφορες λειτουργίες αλλά κυρίως σε λειτουργίες που αφορούν τη δημιουργικότητα όπως η οπτική φαντασία – το να είναι το άτομο ικανό να επεξεργάζεται τις εικόνες που βλέπει στον εγκέφαλό του, να τις συνδυάζει, να τις αλλάζει να τις αποδομεί» σημείωσε η δρ Τσάμπερλεν στο πρόγραμμα Inside Science του ΒΒC.
      Οι συμμετέχοντες στη μελέτη κλήθηκαν επίσης να ζωγραφίσουν και οι ερευνητές διερεύνησαν τη σύνδεση μεταξύ της απόδοσής τους στη ζωγραφική με την ποσότητα λευκής και φαιάς ουσίας στον εγκέφαλό τους.
      Όπως φάνηκε, όσοι ήταν καλοί στη ζωγραφική παρουσίαζαν αυξημένη ποσότητα φαιάς και λευκής ουσίας στην παρεγκεφαλίδα καθώς και στη συμπληρωματική κινητική περιοχή – και οι δύο περιοχές εμπλέκονται στη λεπτή κινητικότητα αλλά και στον συντονισμό καθημερινών κινήσεων.
      Η φαιά ουσία αποτελείται κυρίως από νευρικά κύτταρα ενώ η λευκή ουσία είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία μεταξύ των περιοχών της φαιάς ουσίας.
      Η επιδεξιότητα αλλάζει τον εγκέφαλο
      Ωστόσο δεν είναι σαφές τι ακριβώς σημαίνει αυτή η αύξηση της φαιής και λευκής ουσίας. Παρόμοιες μελέτες σε άλλα δημιουργικά άτομα όπως οι μουσικοί έχουν δείξει ότι τα άτομα αυτά εμφανίζουν πιο έντονη δραστηριότητα στις συγκεκριμένες περιοχές. «Όλα αυτά συνηγορούν στο ότι η επιδεξιότητα και η εξειδίκευση πραγματικά αλλάζουν τον εγκέφαλο. Ο εγκέφαλος είναι απίστευτα πλαστικός αποκρινόμενος στην εξάσκηση και υπάρχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ ανθρώπων τις οποίες τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε» είπε η δρ Τσάμπερλεν.
      Ενας άλλος εκ των συγγραφέων της μελέτης, ο Κρις ΜακΜάνους από το University College του Λονδίνου τόνισε ότι είναι δύσκολο να διαχωριστεί ποιες πτυχές του ταλέντου των καλλιτεχνών είναι έμφυτες και ποιες επίκτητες. Σε κάθε περίπτωση, όπως ανέφερε, απαιτούνται περαιτέρω έρευνες σε εθελοντές οι οποίοι θα παρακολουθηθούν από μικρή ηλικία – π.χ. από την εφηβεία – προκειμένου να φανεί πώς εξελίσσονται τα έργα τους καθώς μεγαλώνουν.
      Πηγή: tovima.gr

      Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

      ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ(βίντεο)


      MAKABΡIEΣ ΓΚΑΦΕΣ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ

      Μια απίστευτη γκάφα από γραφείο τελετών που μπέρδεψε τις σορούς των εκλιπόντων ηλικιωμένων σε Σκάλα και Σπάρτη...

      Όπως αναφέρει το BHMA, στη Σκάλα, η οικογένεια και οι φίλοι του ενός εκ των εκλιπόντων συγκεντρώθηκαν στην εκκλησία για την ακολουθία. Όταν έφτασε το γραφείο τελετών, άνοιξαν το φέρετρο και είδαν ότι  δεν ήταν μέσα ο δικός τους άνθρωπος, αλλά ένας άγνωστος.

      Στη συνέχεια επικράτησε αναστάτωση και ξεκίνησαν για τη Σπάρτη, όπου πληροφορήθηκαν ότι σε κεντρικό ναό της πόλης γινόταν άλλη κηδεία. Φτάνοντας εκεί άνοιξαν το φέρετρο - ευτυχώς γιατί δεν το είχαν ανοίξει οι συγγενείς του εκεί εκλιπόντος - και διαπιστώθηκε το λάθος. Το αποτέλεσμα ήταν η κηδεία στην Σπάρτη να πραγματοποιηθεί με καθυστέρηση, ενώ στην Σκάλα η κηδεία αναβλήθηκε για την Τετάρτη.



      ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ!!!!!ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ Η ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑ!!!

      Οι επιστήμονες, με επικεφαλής τον Αλβάρο Πασκουάλ-Λεόνε, ερευνητή του Ιατρικού Κέντρου «Μπεθ Ίσραελ» και καθηγητή νευρολογίας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ δήλωσαν ότι το πείραμά τους έδειξε πως είναι εφικτό να «διαβαστεί» η εγκεφαλική δραστηριότητα ενός ανθρώπου και μετά να μεταβιβαστεί διαδικτυακά σε έναν άλλο εγκέφαλο σε μεγάλη απόσταση, χωρίς να χρειάζεται να προηγηθεί πληκτρολόγηση ή εκφώνηση κάποιου κειμένου. Οι ερευνητές μετέφεραν από εγκέφαλο σε εγκέφαλο τις λέξεις «hola» και «ciao» («γεια» στα ισπανικά και ιταλικά) από μία τοποθεσία στην Ινδία σε μια άλλη στη Γαλλία, χρησιμοποιώντας ασύρματες συσκευές ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος και ρομποτικές συσκευές διακρανιακής μαγνητικής διέγερσης, οι οποίες συνδέονταν μέσω του internet.
      Στο παρελθόν τέτοιου είδους διάδραση αφορούσε την επικοινωνία μεταξύ ανθρωπίνου εγκεφάλου και ηλεκτρονικού υπολογιστή. Σε αυτές τις έως τώρα προσπάθειες, ηλεκτρόδια εφαρμόζονταν στο κρανίο ενός ανθρώπου καταγράφοντας τα ηλεκτρικά ρεύματα του εγκεφάλου του, κάθε φορά που σκεφτόταν να κάνει κάτι, όπως να κουνήσει το χέρι του. Στη συνέχεια, το ηλεκτρικό σήμα-εντολή, που αντιστοιχούσε σε αυτή τη σκέψη, μεταφερόταν σε έναν υπολογιστή, ο οποίος το «διάβαζε» και το «μετέφραζε» στην ανάλογη ενέργεια, π.χ. στην κίνηση ενός αναπηρικού αμαξιδίου.
      Όμως, στη νέα έρευνα, οι επιστήμονες πρόσθεσαν και άλλους ανθρώπινους εγκέφαλους και μάλιστα πολύ απομακρυσμένους από τον πρώτο. Συγκεκριμένα, συμμετείχαν τέσσερις εθελοντές ηλικίας 28 έως 50 ετών. Ο ένας ήταν ο «πομπός» του εγκεφαλικού μηνύματος και οι άλλοι τρεις οι «δέκτες» του. Αρχικά, μέσω ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος, οι ερευνητές «μετέφρασαν» τις λέξεις «hola» και «ciao» σε δυαδικό κώδικα πληροφορικής και έστειλαν τα αποτελέσματα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από την Ινδία στη Γαλλία. Εκεί, ένας υπολογιστής μετέφερε το μήνυμα στον εγκέφαλο των «δεκτών» μέσω μη επεμβατικής διακρανιακής διέγερσης. Οι εθελοντές αντιλήφθηκαν αρχικά το μήνυμα ως λάμψεις φωτός στην περιφερειακή όρασή τους. Οι «δέκτες» τελικά αποκωδικοποίησαν σωστά την πληροφορία του μηνύματος και κατάλαβαν τις σκέψεις-λέξεις που τους έστειλαν από την άλλη άκρη του κόσμου. Ένα δεύτερο παρόμοιο πείραμα διεξήχθη μεταξύ Γαλλίας και Ισπανίας.
      Για ένα «αξιοσημείωτο βήμα στην ανθρώπινη επικοινωνία» έκανε λόγο ο Πασκουάλ-Λεόνε, το οποίο ανοίγει το δρόμο, όπως είπε, για την υπέρβαση της παραδοσιακής ανθρώπινης επικοινωνίας που βασίζεται στη γλώσσα και στις κινήσεις. Αν και η σχετική νευρο-τεχνολογία βρίσκεται ακόμη σε αρχικά στάδια, ο απώτερος φιλόδοξος στόχος της -που θυμίζει επιστημονική φαντασία- είναι ουσιαστικά η μεταφορά της σκέψης από τον έναν άνθρωπο στον άλλο οπουδήποτε στον κόσμο.

      Φανταστικό!!!Ο διαλογισμός προλαμβάνει το κρυολόγημα!!!


      Σύμφωνα με μια νέα μελέτη όσοι επιδόθηκαν στη συγκεκριμένη πνευματική άσκηση για 2 μήνες εμφάνισαν σπανιότερα συμπτώματα όπως συνάχι, πονόλαιμο και καταρροή μέσα στην καρδιά του χειμώνα.

      Ο διαλογισμός προλαμβάνει το κρυολόγημα












      Ο διαλογισμός σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Ουισκόνσιν, μπορεί να φανεί ιδιαίτερα αποτελεσματικός στην πρόληψη λοιμώξεων κατά τους χειμερινούς μήνες.
      Ειδικότερα, ενήλικες που επέλεξαν τη συγκεκριμένη πνευματική άσκηση ή κάποια φυσική δραστηριότητα ήπιας έντασης, όπως τζόγκινγκ, για διάστημα δύο μηνών παρουσίασαν κρυολόγημα σε μικρότερη συχνότητα συγκριτικά με όσους δεν έκαναν τίποτε. Συγκεκριμένα, οι ερευνητές χώρισαν 149 ανθρώπους σε τρεις ομάδες: Τα άτομα της πρώτης έκαναν διαλογισμό, της δεύτερης τζόγκινγκ και εκείνα της τρίτης δεν έκαναν καμία αλλαγή στον τρόπο ζωής τους.

      Μετά από δύο μήνες οι ερευνητές παρακολούθησαν την καθημερινότητα των εθελοντών για μια ορισμένη περίοδο (Σεπτέμβριος-Μάιος), καταγράφοντας τη συχνότητα που εκείνοι εμφάνιζαν συμπτώματα κρυολογήματος, δηλαδή συνάχι, καταρροή, φτάρνισμα και πονόλαιμο.

      Η μελέτη αποκάλυψε ότι όσοι διαλογίζονταν απουσίασαν συνολικά 76% λιγότερο από τη δουλειά απ' ό,τι εκείνοι που δεν έκαναν τίποτε. Όσοι πάλι ασκούνταν έλειψαν 48% λιγότερο.
      Επιπλέον, φάνηκε ότι η πνευματική άσκηση μειώνει τη διάρκεια και τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων έως 50%, ενώ η άσκηση μέχρι 40% αντίστοιχα.

      Όπως τόνισε ο δρ Μπρους Μπάρετ, επικεφαλής της έρευνας, επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου του Ουισκόνσιν, «τίποτε μέχρι σήμερα δεν είχε δείξει ότι ο διαλογισμός προλαμβάνει αναπνευστικές λοιμώξεις». Και πρόσθεσε: «Το εμβόλιο της γρίπης είναι μερικώς αποτελεσματικό, γιατί δουλεύει κυρίως για ορισμένα στελέχη του ιού κάθε χρόνο. Επομένως, το επίπεδο προστασίας 40%-50% που έχουμε με το διαλογισμό είναι πολύ σημαντικό, όπως και το αντίστοιχο που προσφέρει η άσκηση, το οποίο φτάνει το 30%-40%».

      Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Annals of Family Medicine. Περισσότερες πληροφορίες για τα οφέλη του διαλογισμού θα διαβάσετε στο τεύχος Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί σε λίγες μέρες.

      Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

      ΤΟ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟ ΩΟΝ, Ο ΜΠΡΑΧΜΑ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ

      Το Αυγό περιλαμβανόταν σαν ένα ιερό σύμβολο στην κοσμογονία όλων των λαών της Γης και ήταν σεβαστό τόσο εξαιτίας της μορφής του όσο και
      του εσωτερικού του μυστηρίου. Από την εποχή των πρώτων διανοητικών συλλήψεων του ανθρώπου, ήταν γνωστό σαν κάτι που αντιπροσώπευε πολύ πετυχημένα την καταγωγή και το μυστικό του όντος. Η βαθμιαία ανάπτυξη του ασύλληπτου σπέρματος μέσα στο κλειστό κέλυφος, η εσωτερική διεργασία – χωρίς την παρέμβαση καμιάς φανερής εξωτερικής δύναμης – η οποία, χωρίς να χρειάζεται τίποτα άλλο εκτός από θερμότητα, δημιουργούσε από ένα λανθάνον τίποτα ένα ενεργό κάτι, και η οποία έχοντας σταδιακά αναπτυχθεί σε ένα απτό, ζωντανό πλάσμα, σπάει το κέλυφος και εμφανίζεται σε όλες τις εξωτερικές αισθήσεις σαν ένα αυτό-γεννημένο και αυτό-δημιούργητο ον, πρέπει από την αρχή να υπήρξε ένα συνεχές θαύμα.
      Η μυστική διδασκαλία εξηγεί για ποιό λόγο κατείχε αυτή τη σεβαστή θέση στον συμβολισμό των προϊστορικών φυλών. Στην αρχή η «Πρώτη Αιτία» δεν είχε όνομα. Αργότερα στη φαντασία των στοχαστών απεικονίστηκε σαν ένα παντοτινά αόρατο, μυστηριώδες Πουλί που έριξε ένα Αυγό μέσα στο Χάος, το οποίο Αυγό γίνεται το Σύμπαν. Γι’αυτό ο Μπράχμα ονομαζόταν Καλαχάμσα, «ο κύκνος στον (Χώρο και τον) Χρόνο». Αυτός έγινε ο «Κύκνος της Αιωνιότητας» που στην αρχή του κάθε Μανβαντάρα γεννάει ένα «Χρυσό Αυγό». Αυτό συμβολίζει τον μεγάλο Κύκλο, ή Ο, που ο ίδιος είναι ένα σύμβολο για το σύμπαν και τα σφαιρικά του σώματα.
      … Η πρώτη εκδήλωση του Κόσμου με τη μορφή ενός αυγού ήταν η πιο πλατιά διαδεδομένη πίστη στην αρχαιότητα… Ήταν ένα σύμβολο που υιοθετήθηκε από τους Έλληνες, τους Σύρους, τους Πέρσες και τους Αιγυπτίους.
      Στους Έλληνες το ορφικό Αυγό περιγράφεται από τον Αριστοφάνη και αποτελούσε μέρος των Διονυσιακών και άλλων μυστηρίων κατά τη διάρκεια των οποίων το Κοσμικό Αυγό καθαγιαζόταν και εξηγείτο η σημασία του. Ο Πορφύριος το εμφανίζει σαν μια παρουσίαση του κόσμου, «ερμηνεύειν δε το ωόν τον κόσμο». Ενώ στο Βίσνου Πουράνα λέει «Η Διάνοια(Μάχατ) … περιλαμβάνουσα τα (ανεκδήλωτα) χοντροειδή στοιχεία, σχημάτισε ένα αυγό… και … ο ίδιος ο κύριος του σύμπαντος… κατοίκησε μέσα σε αυτό, με τον χαρακτήρα του Μπράχμα… Σε αυτό το αυγό, υπήρχαν οι ήπειροι και οι θάλασσες και τα βουνά, οι πλανήτες και οι υποδιαιρέσεις του σύμπαντος, οι θεοί, οι δαίμονες και η ανθρωπότητα.»
      Οι Χριστιανοί – ειδικά η ελληνική και η λατινική εκκλησία – αποδέχθηκαν πλήρως το σύμβολο του αυγού και βλέπουν σε αυτό μια υπόμνηση της αιώνιας ζωής, της σωτηρίας και της ανάστασης.
      Από τη Μυστική Δοξασία, της Ε.Π.Μπλαβάτσκυ, τόμος ΙΙ, κεφ. Το Κοσμικό Αυγό, Ι 368, έκδοση «Πνευματικός Ήλιος»

      Μια ομιλία για την ανάγκη ειρήνης(βίντεο)


      Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ή Η ΜΥΣΤΙΚΗ EΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΡΑΝΑΓΙΑΜΑ

      Αποτελεί το βασικότερο συστατικό για την ύπαρξη ενός ανθρώπινου οργανισμού, την εύρυθμη λειτουργία της ψυχής του, αλλά και την παραγωγικότητα της σκέψης του. Η σωστή αναπνοή αντικαθιστά συχνές βλάβες σε ψυχή και σώμα, ενώ η εξάσκησή της αποδεικνύεται σύγχρονη θεραπεία σε μια πληθώρα από ασθένειες που ταλαιπωρούν τον άνθρωπο του σήμερα.

      Η αναπνοή είναι μια φυσική διαδικασία της ζωής μας, μια αυτόνομη λειτουργία του σώματος μας, την οποία και εκτελούμε ακόμα και αν δε συγκεντρωθούμε σε αυτή. Η pranayama είναι η επιστήμη του ελέγχου της αναπνοής, λαμβάνει μία από τις σημαντικότερες θέσεις στην καθημερινότητα ενός μαθητή της yoga και αποτελείται από σειρές ασκήσεων οι οποίες και αποσκοπούν σε ακμαιότερη φυσική και ψυχολογική κατάσταση. Κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος yoga, προσπαθούμε να επιτύχουμε πληρέστερη αναπνοή, επιδιώκοντας την αύξηση των ποσοστών οξυγόνου στο αίμα και στον εγκέφαλό μας. Ο ορισμός pranayama προέρχεται από τις σανσκριτικές λέξεις prana, η οποία και μεταφράζεται ως ζωτική ενέργεια ή δύναμη της ζωής και yama που σημαίνει πειθαρχία ή έλεγχος. Υπάρχει και εναλλακτική εκδοχή η οποία και ορίζει ως δεύτερο συνθετικό, τη λέξη ayama, η οποία και σημαίνει διερεύνηση ή προέκταση. Η pranayama, μας διδάσκει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αναπνέουμε για να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες της καθημερινότητάς μας, τόσο σωματικές όσο και ψυχολογικές. Είναι γεγονός πως έχουμε συνηθίσει να αναπνέουμε ρηχά, συνήθως μόνο από το θώρακα,  χρησιμοποιώντας στο ελάχιστο τις δυνατότητες των πνευμόνων μας. Με τις γιογκικές τεχνικές αναπνοής, αυξάνουμε το εύρος των πνευμόνων μας ενώ, λαμβάνοντας σταδιακά περισσότερο οξυγόνο, μαθαίνουμε να αναπνέουμε αργά, με βάθος και επίγνωση. Ως αποτέλεσμα η ελεγχόμενη αναπνοή, μας βοηθά να μειώσουμε τις τοξίνες, να νιώσουμε καλύτερα, ενώ το σημαντικότερο είναι πως λειτουργεί ως μέσο πρόληψης στην καταπολέμηση σύγχρονων ασθενειών. Δεδομένου ότι τα περισσότερα φάρμακα τα οποία χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση του άγχους, του στρες, της αγοραφοβίας ή των κρίσεων πανικού συνοδεύονται από ανεπιθύμητες ενέργειες, αλλά συχνά και από εθισμό, όλο και περισσότεροι ασθενείς αναζητούν τη λύση στον ίδιο τους τον οργανισμό και συγκεκριμένα στην αναπνοή τους. Η κρίση πανικού, για παράδειγμα, είναι μία απότομη αίσθηση έντονου άγχους, ψυχολογικής διέγερσης, φόβου, αδιαθεσίας η οποία κυρίως σχετίζεται με μια ποικιλία νοητικών και σωματικών συμπτωμάτων. Μπορεί να αισθανθείτε ανησυχία, ναυτία, αίσθημα ασφυξίας, πνιγμού, ναυτία ακόμη και πιο απλά απότομη εφίδρωση. Με την πρακτική της pranayama, και τη συνεπή εξάσκησή της, επέρχεται σταδιακά ισορροπία ανάμεσα στα ποσοστά οξυγόνου και διοξειδίου του άνθρακα, ενώ επιτυγχάνεται και η συνειδητή σύνδεση ανάμεσα σε νου και σώμα.
      Ακόμη τα καθημερινά άγχη στην εργασία, οι οικογενειακές υποχρεώσεις ή οι οικονομικές πιέσεις, οδηγούν σε ρηχή και γρήγορη αναπνοή, άρα σε ελλιπή οξυγόνωση, η οποία με τη σειρά της επιφέρει εξελικτικά διάφορες επιπλοκές, όπως προβληματικό ύπνο, κόπωση ακόμη και, σε βάθος χρόνου, καρδιακές παθήσεις.
      Ήπιες πρακτικές εξάσκησης της αναπνοής τις οποίες θα συναντήσετε σε οποιοδήποτε μάθημα yoga, αλλά και με εύκολο τρόπο μπορείτε να εξασκείτε καθημερινά είναι η anuloma pranayama, η pratiloma pranayama και η surya bhedana pranayama. Στην anuloma pranayama καθόμαστε σε μια άνετη για εμάς καθιστή θέση, τοποθετούμε τον δεξί μας αντίχειρα πάνω στο δεξί μας ρουθούνι, δείκτη και μέσο ανάμεσα στα φρύδια μας και τον παράμεσο με το μικρό μας δαχτυλάκι στο αριστερό μας ρουθούνι (η συγκεκριμένη τοποθέτηση των δαχτύλων ονομάζεται vishnu mudra). Εισπνέουμε και με τα δυο μας ρουθούνια ανοιχτά, αλλά στην εκπνοή περιορίζουμε την έξοδο του αέρα κλείνοντας ελάχιστα τόσο δεξί όσο και αριστερό ρουθούνι. Με αυτόν τον τρόπο η εκπνοή έχει μεγαλύτερη διάρκεια απ’ ότι η εισπνοή. Σε αντίθεση με την anuloma, στην pratiloma pranayama προσπαθούμε το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή περιορίζουμε την είσοδο του αέρα κατά τη διάρκεια της εισπνοής και απελευθερώνουμε πλήρως τη ρινική κοιλότητα κατά την εκπνοή. Ως αποτέλεσμα η εισπνοή διαρκεί εδώ διπλάσιο χρόνο από την εκπνοή. Στη Surya Bhedana, η εισπνοή γίνεται μόνο από το δεξί ρουθούνι και η εκπνοή από το αριστερό. Καθόμαστε ομοίως σε μια άνετη καθιστή θέση και τοποθετούμε το δεξί μας χέρι στη vishnu mudra. Εισπνέουμε αργά και βαθειά από το δεξί μας ρουθούνι, ενώ με τον παράμεσο και το μικρό μας δαχτυλάκι κρατάμε κλειστό το αριστερό μας ρουθούνι. Στη συνέχεια, κλείνουμε το δεξί μας ρουθούνι με τον αντίχειρά και εκπνέουμε από το αριστερό μας ρουθούνι. Οι παραπάνω πρακτικές αναπνοής έχουν ως αποτέλεσμα αρχικά την ηρεμία του εγκεφάλου, καθώς συμβάλλουν στη εξερεύνηση των ορίων της αναπνοής, στον απόλυτο έλεγχό της και κατεπέκταση στην απελευθέρωση του στρες και του άγχος. Μπορούν να εξασκηθούν από ανθρώπους όλων των ηλικιών, από έγκυες αλλά και παιδιά καθώς εξασκώντας μια βαθύτερη και πιο συστηματική αναπνοή απλά επαναφορτίζουμε το σώμα μας και την ψυχή μας. Άλλωστε όπως αναφέρεται και στη Hatha Yoga Pradipika, το πρώτο εγχειρίδιο γιόγκα: “όταν η αναπνοή περιπλανιέται, ο νους είναι ασταθής, αλλά όταν η αναπνοή είναι σταθερή, έτσι είναι σταθερός και ο νους”.

      Πηγή: http://popaganda.gr/pranayama-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CF%87%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BD%CE%BF%CE%AE%CF%82/

      O IEΡΟΣ ΗΧΟΣ AUM




      Το AUM αντιπροσωπεύει την Απεριόριστη Αρχή και ολόκληρο το Σύμπαν. Θεωρείται ο Πρώτος Ήχος, ο ήχος του Σύμπαντος και εμπεριέχει άλλους ήχους.
      Η λέξη Aum είναι μία λέξη με πολύ μεγάλη δύναμη και θα πρέπει να προφέρεται με πολύ μεγάλο σεβασμό. Η λέξη αντιμετωπίζεται ως δόνηση. Στα σανσκριτικά αποτελείται από τα γράμματα aa, au και ma τα οποία όταν προφέρονται μαζί δημιουργούν τον ήχο Aum ή Ομ.
      Είναι ένα μάντρα ή μία προσευχή, η οποία όταν επαναλαμβάνεται με την ανάλογη τονικότητα της φωνής μπορεί να συντονιστεί με όλο το σώμα έτσι ώστε ο ήχος να εισχωρήσει στο κέντρο της οντότητάς μας, την ψυχή μας ή atma.
      Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, όλα εμπεριέχονται στον ήχο αυτό καθώς επίσης και ότι υπάρχει πέρα από τις τρείς αυτές μορφές του χρόνου.

      ***
      Απόσπασμα οδηγίας αριθμός 1 της ΕΠΜ προς τον Εσωτερικό Κύκλο (από το βιβλίο "Έλενα Π. Μπλαβάτσκυ - Γιόγκα και αποκρυφισμός", Θεοσοφικές Εκδόσεις)

      "ΟΜ" εκφωνεί ο γιος της Πέμπτης Φυλής, στην αρχή και το πέρας κάθε χαιρετισμού προς τα ανθρώπινα όντα, και κάθε προσευχής του προς τις μη ανθρώπινες ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ.
      "ΟΜ-ΜΑΝΙ" μουρμουρίζει ο απόγονος της Τέταρτης Φυλής ενώ, κάνοντας μια παύση, συμπληρώνει "PADME-HUM".
      Αυτή η περίφημη φράση μεταφράστηκε εσφαλμένα από τους Ανατολικούς ως "Χαίρε Πετράδι στο Λωτό". Παρόλο που ο ήχος"ΟΜ" είναι ιερός για τη θεότητα, παρόλο που η λέξη "PADME" σημαίνει "στο Λωτό" και MANI σημαίνει "πολύτιμος λίθος", ούτε οι ίδιες οι λέξεις ούτε η συμβολική τους ερμηνεία έχουν αποδοθεί σωστά. Αυτή η ιερή ρήση, όχι μόνο κάθε συλλαβή αλλά και ολόκληρη η φράση εμπεριέχει μια μυστική δυναμική που παράγει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Έχει επτά έννοιες και επτά αποτελέσματα τα οποία διαφέρουν μεταξύ τους.Οι επτά έννοιες και τα επτά αποτελέσματα εξαρτώνται όχι απλώς από τον τονισμό κάθε συλλαβής όταν εκφωνείται, αλλά ολόκληρης της ιερής φράσης.
      ...Συνεπώς όταν η μυστική φράση OM MANI PADME HUM κατανοηθεί ορθά, αντί να ερμηνεύεται ως "Χαίρε Πετράδι στο Λωτό" δίχως ουσία λέξεις, διαπιστώνεται ότι εμπεριέχει μια αναφορά στην ακατάλυτη ενότητα μεταξύ Ανθρώπου και Κόσμου, η οποία αποδίδεται με επτά διαφορετικούς τρόπους και έχει τη δυνατότητα επταπλής εφαρμογής σε αντίστοιχου αριθμού επίπεδα σκέψης και δράσης. Από οποιαδήποτε πλευρά και αν την εξετάσουμε σημαίνει: "Είμαι εκείνο που είμαι", "Είμαι μέσα σε εσένα και εσύ μέσα σε Εμένα". Με αυτή τη σύνδεση  και συνένωση, ο αγνός και καλός άνθρωπος γίνεται ένας θεός.
      Συνειδητά ή υποσυνείδητα, με την εκφώνησή της μπορεί να προκαλέσει ή να αποβεί ο ίδιος αίτιο αναπόφευκτων αποτελεσμάτων. Στην πρώτη περίπτωση (συνειδητά) αν είναι Μυημένος -φυσικά εννοούμε μύστης της δεξιάς ατραπού και μόνο- μπορεί να αποστείλει ένα ευεργετικό και προστατευτικό κύμα ενένργειας, που θα ωφελήσει και θα προασπίσει άτομα αλλά ακόμα και ολόκληρα έθνη. Στη δεύτερη περίπτωση (υποσυνείδητα) παρότι ένας καλός άνθρωπος μπορεί να έχει πλήρη άγνοια του γεγονότος, αποβαίνει ασπίδα προστασίας για οποιονδήποτε βρίσκεται πλησίον του.
      Αυτά τα φαινόμενα μπορούν να επιτευχθούν μόνο αν ερμηνευθεί με σαφήνεια η αληθής παρουσία των αριθμών στον ήχο και, κατά συνέπεια, στα γράμματα και τις λέξεις. Να είστε όμως προσεκτικοί όσοι διαβάζετε τα γραφόμενά μου. Μην χρησιμοποιείτε μάταια αυτές τις λέξεις ή όταν βρίσκεστε εν βρασμώ ψυχής, για να μην γίνετε εσείς οι ίδιοι το πρώτο θύμα κακής χρήσης της ή, ακόμη χειρότερα, να μην επισύρετε κινδύνους σε εκείνους που αγαπάτε.

      Η ρήση αυτή θεωρείται ότι παραδόθηκε στα έθνη της Κεντρικής Ασίας από τον Padmapani. Αλλά ποιός είναι ο Padmapani? Ο καθένας εξ ημών θα τον αναγνωρίσει μόνος του όταν θα είναι έτοιμος. Καθένας από εμάς έχει μέσα του το "Πετράδι στο Λωτό" είτε το αποκαλούμε Padmapani, Κρίσνα, Βούδα ή Χριστό ή με οποιαδήποτε άλλη ονομασία θέλουμε να δώσουμε στον εντός ημών Θείο Εαυτό.

      Η εξωτερική ερμηνεία του σχετικού μύθου έχει ως εξής: Λέγεται πως όταν ο υπέρτατος Βούδας, ο Amitabha,  δημιουργούσε τον άνθρωπο, άφησε μια ροζ ακτίνα να εκτιναχθεί από το δεξί του μάτι. Η ακτίνα ήχησε με ένα δικό της ήχο και αποκαλύφθηκε ο Padmapani Bodhisattva. Ύστερα η Θεότητα επέτρεψε να διαχυθεί ένα κύμα γαλάζιου φωτός από το αριστερό της μάτι και, λαμβάνοντας τη μορφή δύο παρθένων Dolma απέκτησε δύναμη να διαφωτίσει το νου των ζώντων όντων. Κατόπιν ο Amitabha κάλεσε την σύνθεση που αργότερα έλαβε τη διαμονή της μέσα στον άνθρωπο: OM MANI PADME HUM (Είμαι το Πετράδι στο Λωτό και εκεί θα παραμείνω). Τότε ο Padmapani, ο "Ένας στο Λωτό" ορκίσθηκε να μην σταματήσει ποτέ να εργάζεται έως ότου η ανθρωπότητα αποβεί ικανή να διαισθανθεί την παρουσία Του εντός της καρδιάς της, έτσι ώστε να απελευθερωθούν οι άνθρωποι από την αθλιότητα της επαναγέννησης. Ορκίσθηκε επίσης να εκτελέσει το καθήκον αυτό πριν την ολοκλήρωση της Κάλπα και πρόσθεσε ότι, σε περίπτωση αποτυχίας, επιθυμούσε να θρυμματισθεί το κεφάλι του σε αναρίθμητα κομμάτια. Η Κάλπα ολοκληρώθηκε αλλά η Ανθρωπότητα δεν ένιωσε την παρουσία Του εξαιτίας της κρύας και μοχθηρής καρδιάς της. Συγκινημένη και γεμάτη συμπόνια η θεότητα συνένωσε εκ νέου τα κομμάτια σχηματίζοντας δέκα κεφαλές, τρεις λευκές, και επτά ποικιλόχρωμες. Από εκείνη την ημέρα, ο Άνθρωπος έγινε ένας τέλειος αριθμός, ή ΔΕΚΑΔΑ.

      Στον παραπάνω μύθο χρησιμοποιείται η δύναμη του ΗΧΟΥ, του ΧΡΩΜΑΤΟΣ και του ΑΡΙΘΜΟΥ, προκειμένου να καλυφθεί με ευφυή τρόπο η αληθινή εσωτερική του σημασία. Από τον Amitabha -ή την άνευ χρώματος ή λευκή δόξα- εκπορεύονται τα επτά χρώματα του πρίσματος. Καθένα από αυτά εκπέμπει ένα ανάλογο ήχο διαμορφώνοντας τη μουσική κλίμακα με τις επτά νότες. ...Επειδή η Γεωμετρία μαζί με την επιστήμη των μαθηματικών συνδέονται με την Αρχιτεκτονική και, επίσης -σε Συμπαντικό επίπεδο- με την Κοσμογονία, οι δέκα Στιγμές της Πυθαγόρειας Τετρακτύος ή Τετράδας, που έγιναν σύμβολο του Μακρόκοσμου και του Μικρόκοσμου ή ανθρώπου που είναι εικόνα του πρώτου, υποδιαιρέθηκαν, στη συνέχεια, σε δέκα επιμέρους στιγμές και σε αυτό βοήθησε η ίδια η Φύση.
      ...Στον μύθο του Padmapani, κυριαρχούν οι αριθμοί 3,4,7,10 ως σύνθεση της Μονάδας, του Ανθρώπου. Ας προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε την έννοια και τη δυναμική αυτών των αριθμών στους διάφορους και ποικίλους  συνδυασμούς τους, στην αμοιβαία αναλογία τους με τους ήχους (ή λέξεις) και τα χρώματα ή συχνότητες των κραδασμών.

      Η λέξη OM  ή AUM είναι η παντοτινή κρυμμένη αρχέγονη τριαδική διαφοροποίηση όχι από, αλλά μέσα στο ΕΝΑ Απόλυτο, και συμβολίζεται με τον αριθμό 4, την Τετρακτύ στον μεταφυσικό κόσμο. Είναι η Μονάδα ή Atman, το ύψιστο πνεύμα στον άνθωπο που, σε συνδυασμό με το buddhi και το manas συνιστούν την ανώτερη Τριάδα. ...To AUM είναι η πηγή του Αμήν. Η λέξη "Αμήν" δεν σημαίνει "ας γίνει" ή "αληθώς" αλλά στην κυριολεξία σημαίνει "ο παρέχων ύπαρξη" και ο "λαμβάνων ζωή".
      Η Εσωτερική Επιστήμη διδάσκει ότι κάθε ήχος στον ορατό κόσμο αφυπνίζει τον αντίστοιχό του στα αόρατα βασίλεια, και ωθεί μια δύναμη ή άλλη ενέργεια σε δράση στην απόκρυφη πλευρά της Φύσης.
      ...Η προσευχή θα πρέπει να γίνεται νοερά απευθυνόμενη στον εντός ημών "Πατέρα".
      ...Προκειμένου να επέλθουν ευεργετικά αποτελέσματα, η προσευχή πρέπει να εκφωνείται από "κάποιον που να γνωρίζει πώς να γίνεται ακουστός εν σιωπή" γιατί δεν είναι πλέον μια προσευχή αλλά μια εντολή. Για ποιο λόγο αναγράφεται ότι ο Ιησούς απαγόρευσε στους ακροατές του και τους ακολούθους του να πηγαίνουν σε δημόσιες συναγωγές? Σίγουρα, κάθε προσευχόμενος άνθρωπος δεν ήταν ούτε υποκριτής  και ψεύτης, ούτε Φαρισαίος που αγαπούσε να προσεύχεται δημοσίως για να τον παρατηρούν οι άλλοι. Υποθέτουμε ότι ο Ιησούς είχε τους λόγους του λοιπόν. Τους ίδιους λόγους που ωθούν τον έμπειρο αποκρυφιστή να απαγορεύει στους μαθητές του να συχνάζουν σε πολυπληθείς τόπους και να αποφεύγουν θρησκευτικές συγκεντρώσεις ή χώρους πνευματιστικών συνεδριών, εκτός και αν οι ίδιοι συμπλέουν ψυσικά με το εκεί πλήθος.
      Εκείνο το οποίο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε όταν προσευχόμαστε είναι να έχουμε αγνή συνείδηση και να δυνατή επιθυμία να ευεργετίσουμε την Ανθρωπότητα"...

      ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

       καινούργια προσέγγιση στο μεγαλύτερο φόβο του ανθρώπου λέγεται Βιοκεντρισμός, και προέρχεται τόσο από το χώρο της κβαντοφυσικής και της θεωρίας των παράλληλων συμπάντων, όσο και από τον ίδιο…τον Αϊνστάιν.

      Οι επιστήμονες μίλησαν Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το τέλος μας….


      Σύμφωνα με ένα από τα θεμελιώδη αξιώματα της επιστήμης, καμίας μορφής ενέργεια δεν χάνεται.

      Δεν δημιουργείται κ δν καταστρέφεται απλά υπάρχει. Ξεκινώντας από αυτό, και με δεδομένο ότι ο εγκέφαλος, είναι μια τεράστια γεννήτρια ενέργειας, οι επιστήμονες καλούνται να απαντήσουν στο τι γίνεται αυτή η ποσότητα ενέργειας, όταν ο εγκέφαλος σταματήσει λόγω θανάτου να λειτουργεί.

      Είναι πιθανόν να μεταβιβάζεται σε ένα παράλληλο σύμπαν; Για τους μελετητές, η θεωρία των παράλληλων συμπάντων, είναι μια πραγματικότητα πολύ πιο αντικειμενική από αυτό που θεωρούμε πραγματικότητα δεδομένου ότι έννοιες όπως ο χώρος και ο χρόνος, θεμελιώδεις όσον αφορά την προσέγγιση μας απέναντι στην πραγματικότητα, δν υφίστανται όπως τις αντιλαμβανόμαστε.

      Οτιδήποτε ο εγκέφαλος επεξεργάζεται και χρησιμοποιεί σαν πληροφορία, είναι απλά ένα εργαλείο κατανόησης ενός συγκεκριμένου χωροχρόνου μιας συγκεκριμένης πραγματικότητας. Κάτι που αποδεικνύεται από την ανικανότητα του εγκεφάλου, να κατανοήσει την ύπαρξη του συμπαντικού απείρου, εφ” όσον ο προγραμματισμός του, του καθιστά κατανοητά μόνο τα πεπερασμένα σύνολα.

      Σε ένα σύμπαν χωρίς χώρο και χρόνο (με τις έννοιες που εμείς τους δίνουμε) όπως στην ουσία έχει αποδειχτεί ότι είναι το σύμπαν, η έννοια του θανάτου, του τέλους, πολύ απλά δεν υφίσταται λένε οι ειδικοί.

      Υφίσταται η εμπειρία του θανάτου, όπως τον βιώνουμε με το συγκεκριμένης λειτουργίας εγκέφαλο μας, αλλά κατά πόσο αυτή η εμπειρία, ανταποκρίνεται σε μια αντικειμενική πραγματικότητα, για την οποία δεν έχουμε εργαλεία κατανόησης;

      Ο ίδιος ο Αϊνστάιν είχε παραδεχτεί με αφορμή το θάνατό ενός φίλου του, του Μπέσο:«Ο Μπέσο έφυγε από αυτόν τον παράξενο κόσμο, λίγο πριν από μένα.

      Αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα. Άνθρωποι σαν κι εμάς, γνωρίζουμε ότι ο διαχωρισμός ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, είναι απλά και μόνο μια πεισματάρικη ψευδαίσθηση».

      Σύμφωνα με τη μελέτη των επιστημόνων, η αθανασία δεν είναι μια διαρκής ύπαρξη σε έναν κόσμο δίχως τέλος γιατί πολύ απλά σαν έννοια, κατοικεί έξω από την έννοια του χρόνου όπως τον ξέρουμε.

      Σε έναν κόσμο έξω από την αντιληπτική μας ικανότητα, κι από ότι θεωρούμε πραγματικό και μη.

      Όσο δεδομένη είναι η περιορισμένη μας ικανότητα στον προσδιορισμό της πραγματικότητας άλλο τόσο είναι και η ικανότητά μας στον προσδιορισμό της μη πραγματικότητας.

      Αυτής που δεν περιορίζεται από το χώρο, το χρόνο και τους νόμους ενός χιλιοστού του σύμπαντος, αλλά επεκτείνεται σε ολόκληρη την δημιουργία και τις παράλληλες, άπειρες όπως και ο χωροχρόνος, μορφές της.

      tragiko.net

      Top 5: Φαινόμενα που η επιστήμη δεν κατάφερε να εξηγήσει.


      Δεν είναι λίγες οι φορές που κάτι περίεργο συμβαίνει και κανείς, ακόμα και η επιστήμη δεν μπορεί να το εξηγήσει. Ανεξήγητα φαινόμενα που έχουν σχέση με τον άνθρωπο είναι αδύνατον να εξηγηθούν. Παρακάτω θα σας αναλύσουμε 5 αναξήγητα φαινόμενα που ακόμα και σήμερα ταλαιπωρούν την επιστήμη.
      1. Διαίσθηση
      Όλοι μας έχουμε νιώσει κάποια στιγμή αυτό που λέμε διαίσθηση. Πολλοί παρομοιάζουν την διαίσθηση με το ένστικτο, μόνο που το ένστικτο μας πολλές φορές μπορεί να είναι λανθασμένο, σε αντίθεση με την διαίσθηση που τις περισσότερες φορές βγαίνει σωστή. Οι ψυχολόγοι αναφέρουν πως ο άνθρωπος λαμβάνει υποσυνείδητα πληροφορίες από τον κόσμο γύρω του, με αποτέλεσμα να διαισθάνεται ή να γνωρίζει πληροφορίες, χωρίς ακριβώς να γνωρίζει πως ή γιατί τις ξέρει. Τα φαινόμενα διαίσθησης είναι εξαιρετικά δύσκολα να τα αποδείξεις ή να τα μελετήσεις και έτσι η ψυχολογία δεν μπορεί να λύσει όλες μας τις απορίες.
      2. Μυστηριώσεις εξαφανίσεις
      Δυστυχώς όσο περνάει ο καιρός οι μυστηριώδεις εξαφανίσεις όλο και αυξάνονται. Κάποιοι πιθανό να το σκάνε, άλλοι να παθαίνουν κάποιο ατύχημα, άλλοι πέφτουν θύματα απαγωγής. Υπάρχουν κα κάποιες άλλες περιπτώσεις που οι εξαφανίσεις είναι πραγματικά μυστηριώδεις. Από το πλήρωμα του πλοίου Marie Celeste μέχρι τον Jimmy Hoffa, την Amelia Earhart και τη Natalee Holloway, κάποιοι άνθρωποι φαίνεται να εξαφανίστηκαν από προσώπου Γης, χωρίς να αφήσουν κανένα απολύτως ίχνος πίσω τους. Ποτέ δεν υπάρχουν στοιχεία για να βοηθήσουν στον εντοπισμό τους, απλά εξαφανίζονται…
      3.Deja vu
      Στα ελληνικά το deja vu σημαίνει “έχω ήδη δει”. Περιγράφει ένα μυστηριώδες συναίσθημα που νιώθουμε όταν νομίζουμε πως έχουμε ήδη ξαναζήσει κάποια συγκεκριμένα γεγονότα στο παρελθόν. Κάποιοι αποδίδουν το deja vu σε υπερφυσικές εμπειρίες ή αυθόρμητες φευγαλέες ματιές σε προηγούμενες ζωές. Όπως και με την διάισθηση, η έρευνα της ψυχολογίας μπορεί να προσφέρει περισσότερο φυσιοκρατικές εξηγήσεις, αλλά ουσιαστικά η αιτία και η φύση του φαινομένου παραμένουν ένα μυστήριο.

      4. Σύνδεση σώματος-νου
      Η Ιατρική επιστήμη μόλις έχει αρχίσει να κατανοεί τους τρόπους με τους οποίους ο νους επηρεάζει το σώμα. Υπάρχει ένα φαινόμενο, το οποίο ονομάζεται placebo και δείχνει πως οι άνθρωποι μπορούν κάποια στιγμή να προκαλέσουν ανακούφιση σε ορισμένα ιατρικά συμπτώματα ή στον πόνο, απλά και μόνο πιστεύοντας πως η θεραπεία που θα τους δώσει ο γιατρός τους θα είναι αποτελεσματική. Με άλλα λόγια το σώμα έχει την ικανότητα να θεραπευτεί από μόνο του. Αυτό είναι τρομερά εντυπωσιακό, αλλά δεν έχει εξηγηθεί από την επιστήμη πως ακριβώς συμβαίνει.

      5. Φαντάσματα
      Η επιστήμη δεν μπορεί να δώσει εξηγήσεις για το τι ακριβώς είναι τα φαντάσματα και πως υπάρχουν. Πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν πως είναι κάποιο πνεύμα ενός νεκρού συγγενικού προσώπου. Αλλά παρόλα αυτά τα στοιχεία που αποδεικνύουν την ύπαρξη των φαντασμάτων παραμένουν απροσδιόριστα. Υπάρχουν μαρτυρίες για θεάσεις, φωτογραφίες ακόμα και συνομιλίες με φαντάσματα. Ελπίζουμε να καταφέρουν οι ερευνητές να προσδιορίσουν τι ακριβώς είναι τα φαντάσματα.

      Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

      Κάθε σκέψη που κάνετε είναι ψυχική ενέργεια .


      Κάθε σκέψη που κάνετε είναι <<ψυχική ενέργεια >>.


      Κάθε σκέψη που κάνετε ,επηρεάζει την υγεία και την ευτυχία σας..

      Κάθε θετική σκέψη που κάνετε , ελκύει εντός σας θετικά ψυχικά αποτελέσματα.

      Κάθε αρνητική σκέψη που κάνετε , ελκύει μέσα σας αρνητικά ψυχικά αποτελέσματα.

      Κάθε σκέψη που κάνετε , έχει μαγνητικές ιδιότητες στον ψυχικό κόσμο του μυαλού.
      - όπου το μυαλό λειτουργεί σαν μαγνήτης.


      Κάθε σκέψη που κάνετε και γίνεται με αγάπη , ελκύει αγάπη.

      Κάθε σκέψη που κάνετε σχετική με ευημερία , ελκύει ευημερία.

      Κάθε σκέψη που κάνετε , γεμίζει την << ψυχική ατμόσφαιρα >>
      του χώρου στον οποίο εργάζετε και ζείτε.

      Συνεπώς σκεφτείτε θετικά , κάντε καλές σκέψεις.
      .
      Κάθε σκέψη που κάνετε , θα σας κάνει αφέντη ή σκλάβο της ζωής σας.

      Κάθε σκέψη που κάνετε , είναι σημαντική , επειδή προσελκύει και φέρνει 
      πίσω σε σας αυτό που σκεφτήκατε, μέσω του υποκειμενικού μυαλού , 
      καθώς ταξιδεύει μέσα στον ψυχικό δημιουργικό κόσμο και μέσω αυτού.

      Κάθε σκέψη που κάνετε , έχει<< δημιουργική ψυχική δύναμη >> να κάνει 
      το καλό ή το κακό.

      Κάθε σκέψη που κάνετε ψυχικά , αλλά στη συνέχεια επιστρέφει ως σωματική έκφραση 
      ...είτε πρόκειται για άτομο , πράγμα , συνθήκες ή καταστάσεις

      Συνεπώς όπως επιλέγετε τις σκέψεις σας επιλέγετε την ζωή σας


      Πηγή: diadrastiko: Κάθε σκέψη που κάνετε είναι ψυχική ενέργεια . http://diadrastiko.blogspot.com/2014/09/blog-post_60.html#ixzz3C9qtWoKt

      ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΤΕΒΑΧΑΝ [Β’ ΜΕΡΟΣ]

      Έγιναν πολλές προσπάθειες να περιγράψουν τον ουράνιο κόσμο: όλες μάταιες, γιατί ίδια του η φύση είναι απερίγραπτη με τη γλώσσα του φυσικού πεδίου ̇  έτσι, οι Βουδιστές και οι Ινδουιστές ενορατικοί μιλούν για δέντρα από χρυσό και ασήμι φορτωμένα με φρούτα που μοιάζουν με κοσμήματα ̇  ο Ισραηλίτης γραφέας που είχε ζήσει σε μια μεγάλη πόλη περιέγραψε δρόμους από χρυσάφι και ασήμι ̇  οι πιο σύγχρονοι συγγραφείς της Θεοσοφίας χρησιμοποίησαν στις συγκρίσεις τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος και την ομορφιά της θάλασσας και του ουρανού.
      Καθένας από αυτούς προσπαθεί να απεικονίσει την πραγματικότητα, η οποία είναι πολύ μεγάλη για τα λόγια, χρησιμοποιώντας εκείνες τις παρομοιώσεις που είναι οικείες στο νου του.
      Η θέση του ανθρώπου στο νοητικό κόσμο δε διαφέρει πολύ από εκείνη που κατείχε στο αστρικό.
      Στο αστρικό είχε ένα σώμα το οποίο είχε συνηθίσει παλιά καθώς το χρησιμοποιούσε κατά τον ύπνο, ενώ το νοητικό όχημά του δεν το χρησιμοποίησε ποτέ πριν, απέχει πολύ από τον να είναι πλήρως ανεπτυγμένο.

      [….]


      Όπως είπε ένας Διδάσκαλος, το Ντεβαχάν “είναι η γη όπου εν υπάρχουν δάκρυα ούτε στεναγμοί, όπου δεν παντρεύεται κανείς και δεν παντρεύει τους άλλους και όπου το σωστό πραγματώνει την πλήρη τελειότητα”.

      ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΤΕΒΑΧΑΝ; [MEΡΟΣ Α’]

      ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΤΕΒΑΧΑΝ;

      (Αποσπάσματα από το βιβλίο του Άρθουρ Ε. Πάουελ, “Το Νοητικό Σώμα”

      [….]το αστρικό σώμα εγκαταλείπεται(εννοεί μετά το θάνατο, σημ. δικιά μου)στο επίπεδό του και ο άνθρωπος αποσύρει τη συνείδησή του στο νοητικό σώμα, δηλαδή ανυψώνεται στο νοητικό επίπεδο και εισέρχεται σε αυτό που αποκαλείται ουράνιος κόσμος.
      Οι θεόσοφοι το ονομάζουν “Ντεβαχάν”, που επί λέξει σημαίνει “απαστράπτουσα γη” ̇ στα σανσκριτικά περιγράφεται και σαν Ντεβαστάν, δηλαδή γη των Θεών̇ είναι το σβάργκα των Ινδουιστών, το σβουκβάτι των Βουδιστών, ο ουρανός των πιστών στο Ζωροάστρη, των Χριστιανών και των Μωαμεθανών ̇  έχει ονομασθεί και το “Νιρβάνα των Kοινών Ανθρώπων”.
      Η βασική αρχή στο Ντεβαχάν είναι η σκέψη.
      Ο άνθρωπος ο οποίος βρίσκεται στο Ντεβαχάν λέγεται Ντεβαχάνι.
      (Η λέξη Ντεβαχάν δεν είναι ετυμολογικά ακριβής και γι’ αυτό οδηγεί σε λανθασμένες ερμηνείες. Έχει όμως ριζώσει τόσο στην θεοσοφική φιλολογία, ώστε ο γράφων τη χρησιμοποίησε συχνά. Τουλάχιστον είναι λιγότερο ακατάλληλη από τη λέξη “παράδεισος”.)
      Στα παλαιά βιβλία το Ντεβαχάν περιγράφεται σαν ένα ειδικό φυλαγμένο μέρος του νοητικού πεδίου απ’ όπου αποκλείεται κάθε πόνος και κακό εξ’ αιτίας  της δράσης  των μεγάλων πνευματικών Διανοιών  που επιβλέπουν την ανθρώπινη εξέλιξη.
      Στην πραγματικότητα, το Ντεβαχάν δεν είναι ένα ξεχωριστό μέρος του νοητικού πεδίου. Όμως κάθε άνθρωπος όπως θα δούμε σε λίγο κλείνεται στο καβούκι του και γι’ αυτό δε λαμβάνει μέρος στη ζωή του Νοητικού Πεδίου.
      Δεν κινείται ελεύθερα και επικοινωνεί με άλλους σαν να ήταν ακόμη στο αστρικό πεδίο.
      Ένας άλλος τρόπος να ερμηνεύσουμε αυτό που  ονομάστηκε “η τεχνητή κηδεμονία του Ντεβαχάν”, δηλαδή η άβυσσος που περιβάλει κάθε άνθρωπο, δόθηκε από το γεγονός ότι το σύνολο της καμικής ή αστρικής ύλης φυσικά απομακρύνθηκε και δεν υπάρχει πια.
      Ο άνθρωπος δεν διαθέτει σχήμα ούτε κάποιο μέσο επικοινωνίας που θα μπορούσε να αντιστοιχεί με κάποιον από τους κατώτερους κόσμους. Έτσι αυτοί είναι ανύπαρκτοι για εκείνον.
      Ο τελικός διαχωρισμός του νοητικού σώματος από το αστρικό δεν προκαλεί ταλαιπωρία ̇  μάλιστα είναι πρακτικά αδύνατον για τον κοινό άνθρωπο να αντιληφθεί την αλλαγή ̇ αισθάνεται απλώς να βυθίζεται γλυκά σε μια υπέροχη ανάπαυση.
      Υπάρχει όμως, συνήθως, μια περίοδος απόλυτης ασυνειδησίας, ανάλογη με εκείνη που ακολουθεί το φυσικό θάνατο τις περισσότερες φορές(η περίοδος ποικίλει σε διάρκεια) ̇ έπειτα ο άνθρωπος σταδιακά ξυπνά.
      Φαίνεται πως αυτή η περίοδος ασυνειδησίας είναι μια περίοδος διαχείρισης, που αντιστοιχεί σ’ εκείνη πριν από τη γέννηση στη φυσική ζωή αναγκαία για την δόμηση του Ντεβαχανικού Εγώ που θα χρησιμοποιηθεί κατά τη ζωή στο Ντεβαχάν.

      […..]

      Κατά το ξύπνημα στο Ντεβαχάν, οι πιο λεπτές αποχρώσεις που μπορεί να φανταστεί υποδέχονται το άνοιγμα των ματιών του ̇  ο ίδιος ο αέρας είναι μουσική και χρώμα, η ύπαρξη όλη βυθίζεται στο φως και την αρμονία.
      Και να μέσα από τη λεπτή ομίχλη εμφανίζονται τα πρόσωπα αυτών που αγάπησε στη γη, αιθέρια από ομορφιά των πιο ευγενών και πολύτιμων συναισθημάτων τους, στερούμενα κάθε πόνου και πάθους των κατώτερων κόσμων.
      Κανείς άνθρωπος δε μπορεί να περιγράψει την ευδαιμονία της αφύπνισης στον ουράνιο κόσμο.

      Αυτή η ένταση χαράς είναι το κύριο χαρακτηριστικό της ουράνιας ζωής.